Canbat91 Adet 2 günüm gecikti adet olmadım kahverengi lekelenme oldu. Bu sabah 6 gibi gebelik testi yaptım da negatifti. İçime sinmedi birdaha bak diye. Çöpünden çıkardım pozitif ama bozuk mu acaba
Deletedmom_29 Canbat91 Kuruma çizgisi gibi duruyor , normalde süt beyazı renginde olur kuruyunca sarımsı bir renk alır çok kez başıma geldi. Ama umarım gebesinizdir bir daha tekrarlayın 🌸
irosiva Canbat91 kuruma cizgisidir büyük ihtimal canım zaten adet 8-10 gün gecikmeden test yapmak çok da sağlıklı değil kimyasal gebelikten dolayı yanıltıcı olabilir
Canbat91 Deletedmom_29 Deletedmom_29 çok açık pembe gibi gölge çıktı umarım 🙏🏼 Yarın sabah tekrarlayacağım hayırlısıyla olur inşallah