H-a-pp-y Kızlar merhaba, Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşAllah🤲 1 aralıkta reglim bitti. Bu ay ilk defa Ovulasyon ile takip ettim 14 Aralık yumurtlama, 15 Aralık çatlama gördüm değerlendirdik, reglim düzensiz olduğu için ne zaman test yapmalıyım ?
Likayolcusu H-a-pp-y ⅔ hafta daha bekleyin bence çünkü geç döllenme falan olabilir moraliniz bozulmasın 🌼
arirangg H-a-pp-y Eğer kan vereceksen bugün bile verebilirsin, test yapacaksan cuma günü ilk idrarla yap
bademli_puding H-a-pp-y reglin düzensizse ocağı bekle canım 1 ocaktan sonra yaparsın inşallah bebeiş vardır 🥰
Koalammm H-a-pp-y ben yumurtlama gününü bir sayarsak 13. Gün testle öğrendim sende yumurtlama gününü biliyorsun on üç gün sonra yapabilirsin tabi istersen hatta bugün 14. Günün felan oluyor yapsan çıkar belki
H-a-pp-y bademli_puding ay inşallah ya çok teşekkür ederim🤲 bekleyeceğim zaten aklıma getirmiyorum öyle çok stres yapmıyorum Allah nasip ettiyse vardır🌸
bademli_puding H-a-pp-y sakın stres yapma benim bi kızım var ben iki buçuk yıl bekledim ikinci için gitmediğim doktor kalmadı hepside hiç bişeyin yok dedi bende artık pes etmiştim tamam boşver dedin çok takıyorum olmuyosa allahın bi bildiği vardır dedim unuttum bile sonra bi baktım gebeyim 🥰 o yüzden sende unut gerçekten stres çok etkiliyo
H-a-pp-y Koalammm ayy erken olmasın ya Adetin düzensiz olsa bile yumurtlamayı bildiğim için yapsam çıkar mı ?
Koalammm H-a-pp-y valla canım yumurtlaman tam olması gerektiği gibi 13 . 14. Günde olmuş geç döllenme yumurtlama geç olunca olmuyormu ben öyle biliyorum belki yanlış biliyorumdur ama sonuçta yumurtlama gününu biliyorsun ve üzerinden 14 gün geçmiş bence yapsan çıkar diye düşünüyorum normlde tam sonuç için 17. Günde yapın diyorlar ama ben 13. Günde öğrendim zaten 17. Gün adetinin geciktigi güne denk geliyor senin adetin de duzensizms zaten ne zmn geleceğini nasıl biliceksin bir süre sonra yine test yapacaksın
esmerella37 H-a-pp-y 33 en erken duzensiz ama yumurtlamdan 14 gun snra adet olunuyorsa yarın adet gunum ama 33 gunde olacaksam 3 ünde
Esmaa___ H-a-pp-y adetim düzenli az önce test yaptım negatif çıktı 10 gün sonra tekrar deneyeceğim çok erken davrandım sanırım 🫣
H-a-pp-y esmerella37 haberleşelim kız, test mi yapacaksın ? Kan mı vereceksin ? İnşAllah vardır ya nasibimizde varsa ❤️