Bltkrby Kızlar merhaba 33+2 haftalığım bebeğimin başı hala yukarıda doktorum inmiş olması lazımdı şimdiye kadar dedi başına gelen var mı böyle birşeyi eğzersiz yürüyüş kısıtlaması yaptı normal doğum olsun istiyorum ama hayırlısı neyse o tabi
3babyannesy Bltkrby Döner inşallah bazı bebekler geç dönüyor stres yapma 29hafta benimki bugün göründüm dönmüş dedi ama 1ay dana gibi yattım ne yürüyüş ne egzersiz bence bebek kendisi zamanı gelince döner doğum sancısı anında bile dönen varmış
Bltkrby Ya ne güzel çok şükür dönmüş miniğin 🙏🏻 İnşallah benimkide döner çok teşekkür ederim bende yatıyorum bol bol dinleniyorum artık