glsmogrtmn M11 umutlarımız başka bahara … Umudumuzu yitirenlerden olamayız canım. İnşallah bizim de evlatlarımız olacak en kısa zamanda.
M11 ozley yani çok yıpratıcı bir süreç umarım güzel dualarınız tüm herkes için kabul olsun çok teşekkür ederim ♥️