cookiemonsterr Kızlar selammmm umarım herkes iyidir 💕 8+5 haftalık olduk göbeğim çıktı gören hemen anlıyor gebeliğimi normal miii acaba 😁
denizarenmom cookiemonsterr bebek suan susam tanesi kadar falan hamilelik gobegi degilde gazdir o ilk aylar oluyor regl olamamaktn kaynakli
Mervetnl cookiemonsterr normal tabi ki herkesin farklı oluyor çıkan karın bebek değil henüz gaz ve şişkinlik muhtemelen ama ne güzel işte tadını çıkarın ben 7. Haftadan sonra kot vb şeyler giymeyi bıraktım doktorumda giymemem gerektiğini söyledi 😇
meva_asil_moms cookiemonsterr gaz şişkinlik oluyor 8 haftalık çıkmaz ilk gebeliğimde 20. Haftadan sonra 2.gebeliğim de 12 de çıkmaya başladı karnım şuan 19 haftalığım karnım ilk gebeliğime göre büyük bu geçen haftaki resmim
Mervetnl meva_asil_moms benim 12. Haftadan itibarem çıktı göbeğim herkes anlıyordu hamile olduğumu bu çok kişisel ve bedene özgü bir durum kimisnde çıkabilir kimisnde 7. ayda bile çıkmaz
denizarenmom cookiemonsterr benimde ilk 26 haftaligim normal giyinip disari ciksam ve beni gorsen hamile demezsin🥲 anca dar giyinince falan
Bebekliannee cookiemonsterr gazdır o şişkinlik. Yada kilolu iseniz gazla beraber top gibi olabilir karnın. Fasulye tanesi ni kimse anlamaz su anda . 🙈
cookiemonsterr denizarenmom ama çok güzel birler değil mi bende hep öyle olmak istemişimdir inanın umarım öyle de olurum 🙏🏻
Leilani cookiemonsterr Ya Bende hemen moda girmiştim bal gibi de bebiş bu diye ama daha minnak nasıl belli olsun ki diyorlardı muhtemelen gazdı ama olsun hamileyim sonuçta diyordum 😂 bu arada o haftalarda bile artık pantolonlarımı kapatamıyordum tayt giyiyordum
cookiemonsterr Leilani hahaha ya evet olsun dediğin gibi sonuçta hamile olmanın verdiği rahatlık var göbek çıksa da şükürler olsun 🙏🏻