Aysel66 Merhaba kızlar 3 gundur test yapıyorum ve hep boyle cıkıyor gebelik var mı sizce kan testini 29da yaptırıcam
ipekmom_ Aysel66 var gibi duruyor canım 12.günse kanda çıkar kesin. Herkesde net çıkmayabiliyor ona takılma kan ver ve takip et yükleşini 🙂 hayırlısı olsun inşallah 😇😇
yanlisanlamaama Aysel66 pozitif görünüyor ama ilaçlar bazen bu testi etkileyebiliyor ben hiç güvenmiyorum idrar testlerine betam 68ken negatif çıkmıştı o yüzden size denilen günde kan verin inşallah pozitiftir 🌸