Tosbik Kkbra 34haftalik hamileyim :) doktorum lansor diye bir ilac verdi. Bana cok iyi geldi hic midemde yanma olmuyir artik cok şükür. Yakında doktora gidecekseniz eger danışın bi uygun görürse eger ben tavsiye ederim 👍
sudamlasi Kkbra gaviscon yada rennie yi doktoruna danışarak alabilirsin ikiside güzel ben rennie kullanıyorum çiğnemeli tablet naneli sakız gibi çok güzel tadı. Mide problemlerimi önlüyor.
Deletedmom434 Kkbra 34+1’im bende de var ilaç kullanmayı pek sevmediğimden günde 2 adet soda yada yanmalarım başladığında soğuk bir süt içiyorum geçiyor
SedanurAydnAta Kkbra 28 haftadan beri var canım 5 şişe şurup içtim yok geçmiyor 🤦🏼♀️ Soğuk süt iyi geliyor o bile bi süre 😐 35+4 üz
Kkbra Tosbik Çok teşekkür ederim baya kötü oldu 2 gündür sizinde yenimi başlamıştı yani sonradan mi oldu neden oluyomuş doktorunuz bisey soyledimi
Tosbik Kkbra hamileliğin yan etkisi dedi yani olagan bsy. Bnde 20.haftamdan bu yana devam edyrdu uzun süredir vardı ama ben kurtuldum 😘😍😍😍
Kkbra sudamlasi sudamlasi 2 hafta sonra kontrolüm var iyi geldiyse ben yarin eczacıya danışıp alayım çok kötü biseymis ilk defa yaşıyorum böyle 34+4 'üm
Marisol Deletedmom434 ben de süt iyi geliyor diyordum ama mide sorunu olan bir arkadaşıma doktor süt mide problemini azdırır bi daha sakın içme demiş. Gaviscon içiyorum ben reflü olunca. Sizin doktorunuz sütü onayladı mı merak ettim?
SedanurAydnAta Kkbra ilaç kullan belki etki eder canım 😊 Ama genelde hamilelikte sık yaşanan bir durum başka derdimiz olmasın da 🙏💙
Ebbrru Ilık 1 bardak suya 1 tatli kasigi bal koyup ic hamilelik reflusunden kaynakli yanmalar beni bu kesiyo dene bence