arirangg evet canım anlasılıyor kan verdım 61 cıkmıstı 2 gun sonra bıda verdim 118 cıktı eve gelırken kahverengı lekenme basladı ertesı gun sıddetlı bel ve sag taraf agrısıyla doktora gıttım degerım 69 a dusmus avrupada bısı yapmadılar anlamadılar da sonrakj haftalarda kanamam basladı sıddetlı 3 hafta kanama cektım en son pıhtu dusurmeye basladım degerım hala artıyordu esım topladı turkıyeye getırdı acılen kurtaja alındım rahım temızlenmesı lazımmış ve tek doz ıgne oldum degerım 1 hafta da 0 landı adet olunca hsg cektırdım o ay tekrar gebe kaldım bu sefer saglıklıydı ve o kadar sanslıydım kı tuplerım yumurtalıklarım aljnmadan sonlandı 💗