Merhaba kızlar şuan 13+6 dayım sürekli mide bulantıli ve iştahsız geçti süt ve süt ürünleri yiyemiyorum muz ceviz kuruyemis bunlara karşı bir tiksinti oluşmuş ne yapabilirim ne yiyebilirim bebeğin gelişmesi için. Geçenlerde doktora gittim uygulama ortalama o gittiğim donemde bebek boyu 8 cm yazmıştı bizimki 6.8 cm di acaba beslenemedigimden dolayı mı lütfen yardımcı olur musunuz ilk gebelik diye fazla mı kuruntu yapıyorum bilmiyorum