mamyfat93 öncelikle ben de ssvd istediğim için ssvd ye olumlu bakan bir doktor bulmak önemli. Ben öncesinde başka doktora gittim bir sorun olmazsa normal doğum mümkün mü diye sordum bana ne gerek var ki diye cevap verdi. Sonrasında Hatice hocayı buldum ve ona gitmeye başladım. Ilk gebeligimde sekerden oturu bebek iri olduğu icin sezeryan olmustu. Bu sefer yediğime ictigime dikkat ettim ve çok düzenli bir şekilde spor yaptım doktorum da 4 sefer seker kontrolü yaptı. Sonrasında son haftalarda spor sayesinde catim iyice genişlemesi bebek de pozisyonunu almıştı ve normal doğum oldu