Merhaba kızlar.dün gittik doktora kese yerleşmiş içinde nokta kadar bebek de göründü herşey çok güzel demişti doktorum.bugün birden kanama oldu gittik doktora kese yerinde duruyo ama kanama biraz tortulu.2 iğne verdi, progestanı günde 3e çıkardı bir de endol fitil verdi.Başına böyle bişeyler gelen oldu mu içim hiç rahat değil hala kanama geliyo