Ay çok utanarak danışmak istiyorum. Akıntım normal geliyor beyaz sarımtırak tarzda ama hep beyaz iç çamaşırı kullanmaya dikkat ediyorum ve enfeksiyon falan olmasın diye kendininkileri ayrı yıkıyorum bugün fark ettim ki kuruduktan sonra akıntı rengim değişmiş böyle pembemsi olmuş bunun sebebini bilen varmı arkadaşlar yada aynı şeyi yaşayan ? İlk başta renksiz geliyor ama kuruyunca rengi değişiyor koku kaşıntı vs yok çok şükür ?