Totuu eğer riskli bir hamileliğin yoksa uçak yolculuğunu hiç kafana takma bile. En rahat yolculuk uçakla zaten. Ben hamileyken çok gidip geldim. Kimisi zorunlu kimisi eğlence içindi. 28 çok geç bir hafta değil. İyi eğlenceler, eğlenmek gezmek tozmak bebeğe de iyi gelecektir.