Ebrlmmmm merhabalar aynı durumu yaşadım 6-7 haftalıkken 1 hafta boyunca kanamam oldu pıhtı şeklinde de parça geldi. Kanama devam ederse düşük olur dedi doktorum ama şükürler olsun tutundu bebeğim. 2 iğne oldum ve progestan kullandım. Şimdi 20 haftalık oldum. Sizinkilerde tutunurlar iyi olurlar inşallah 🤲🏻