Kızlar ben 14+6 yım bugün ama bebek hareketi vs hissetmiyorum insanlar biz hissettik falan yazınca korkup üzüldüm bir şey mi oldu diye :( öncesinde de iki tane kaybım var zaten sürekli hastaneye gitmekten yıldık korku dolu bir dokuz ay geçiriyorum resmen :( içime kurt düştü 17 haftalık olunca doktora gitmeyi planladık inşallah o zamana kadar bekleyebilirim sizlerden dua istiyorum rabbim hiçbirimizin kucağını boş bırakmasın 🤲