Eceatar dogamoms bende 27 haftalık hamileyim bende aynı durumdayım bende merak ediyorum aslında 😐 birde ara ara karın ağrısı oluyor sende de oluyor mu
serapinci dogamoms belirli saatlerde hareketleniyolar artık canım genelde de akşam 7-10 arası hareketli oluyolarmış
ezgikurttt dogamoms ben de 27+4 deyim bu ara azaldı hareketleri bazen hic hareket etmiyor. Genelde akşamları hareket ediyo , bende korkuyorum hareket etmediği zaman birşey mi oldu diye tedirgin oluyorum
Mrry dogamoms normal aslında 19.haftaya kadar bende 26 dayım bazen az hareket ettiği oluyo korkmayın kendinizi yorduysanız biraz ondan da olabilir
dogamoms Eceatar oluyor canım benimde arada ama neden kaynaklı bilmiyorm doktoruma sorunca normal diyo herşeye
Melis_tugba Eceatar bende 27 cok az hareket ediyor bazende ediyor ben hissetmiyorum 🤕 bende cok evhamlanıyorum ama cok sükür normal diyor doktorlar
dogamoms Hamilelik rahat tadını çıkarın diyolar doğunca daha zor diyolar ama ben hamilelikte rahat olamadım tedirginim hep :(
dogamoms ezgikurttt benim daha önce bi düşüğüm var ondan diye düşünyrm ama bilemiyorm galiba annelik endişeli olmayı getiriyo
eymenimoglusum dogamoms ama sizde stres olmayn bence hemen.. Allah korusun guzel seyler dusunelim hep😊
sonsuzmasalim dogamoms bendede 26 haftalıkken haraketsizdi. Şuan 27 haftalığız ve baya haraketlendi maşallah.