25+0 su kabağı olduk kızçemle 🎃 🧡
tazecikannee 36+1 16 günümüz🌺
tazecikannee 26+1oğlumla
tazecikannee 16+3 haftalık olduk bizde
tazecikannee 38+1 yarından sonra doğumum var nasipse🙂
cansualisa az kalmış yeni yılda geliyormuş birde 😊
tazecikannee yok kuzum 38+3 oluyor 16 gün sonra gelmesin aman zaten minnak
iremyigit ayy yarın post bekleriz doğurdum diye
tazecikannee 14+1 olduk biz de 🥰
tazecikannee yaa inşallah atmayı düşünüyorum 😅🤲
19+6 kızımla 💗 yarın detaylı ultrason var bakalım hala kız mı 😂
selinsmother 22 de anca öğrenebildim hayırlısı
selinsmother detaylı için erken değil mi. en iadel 21 ve 22. Hafta diyorlar ama
tazecikannee 28+5 haftalık olduk kızımla ☺️
tazecikannee neden o kdar geç öğrendiniz tahminde bulunuldu mu hiç dha önce
19+1 oğlumla 💕
Lavinia3009 hareketlerini hissettiniz mi acaba:)
tazecikannee
İri bir Turp olduk kızımla 💕 31+0 🌸
tazecikannee 22+6 olduk kızımla 🥰
tazecikannee 17+2 olduk oğlumla💙 domates kadarmış 😅🍅
Esra0707 Aynıyız bebişlerin cinsiyetleri bile aynı 🥰💙🐣
tazecikannee 14+4 elma olduk ikiz kızlarımla 🥰🙈🙏
11+2 incir olduk biz 😍
Edasak5 aynı hafta ve gün neler hissediyorsunuz? Kucamizma alalım inşallah 🥰
tazecikannee 33+ 5 şu son zamanlar da bir geçseydi artık göbek ile yaşamak zorlaşıyor..
NURVaqif bende birşey yok ya bulantı kusma falan erkek hissediyorum ama sağlıklı olsun yeter
tazecikannee 11+2 incir 🤍