Roromu76 Kızlar selam benim bebeğim bir buçuk aylık.Yurt dışında yaşıyorum ateşim çıktı 39° civarında burda Christmas bayramı var diye heryer kapalı bende de parol yoktu majezik kullandım . Ne kadar süre emzirmemeliyim bilen var mı yardım edin
Gamzer Roromu76 Bilgim yok üstte kalsın. Ama majezik ağır bir ilaç ne kadar sürede vücuttan atılır bilemiyorum. Yurt dışının imkanlarını bilmiyorum ama aile sağlığı merkezleri falan yok mu bir danışsan.
SebnemRasit Roromu76 ben sezaryen oldum ve günde 3 defa ağrın olursa içebilirsin demişti ve içtim çok şükür bişey olmadı emzirme de demedi ki sorun olsa yazmazdı
MeetJoeBlack Roromu76 sezeryan sonrası antibiyotikle birlikte doktorum majezik vermişti sabah akşam içtim. Tabi e-lactancia sitesinden kontrol etmiştim ☺️
Ddm34 SebnemRasit benım de o sekılde . Sezaryen sonrası majezık , antıbıyotıkte agumentın verdı. Basta kullanmam gerekmedıkce dedım ama sonra enfeksiyon riskini goze alamadım.