ElaRose cuma günü opu oldu ama polikistikten ötürü yumurta sayım fazlaydı ondan dolayı da biraz zorlu geçti birkaç günüm. Yarın embriyolardan haber alacağız sonrasında bu adetim değil sonraki adetimde gideceğim vee o zamanda bir aksilik olmazsa transfer olacak.
Ben birkaç farklı doktor ve hastane deneyimledim bu süreçte sizlerde illa ki bu aşamaya kadar deneyimlemişsinizdir ☺️hastane olarak ve doktor olarak şahsen nazar değmesin çok memnunum 😂 iletişimi, kibarlığı, sıkı takibi ve en önemlisi her aşamda tedbirli bir doktor o yüzden aşırı içim rahat ilerliyorum. Ennnnn büyük tavsiyem rahat olmanız olur. Kafanızı boşaltın. Tüm negatifleri de bir süre hayatınızdan uzak tutun. Ben bu süreçte kendimle ve eşimle olmaya özen gösterdim (ister istemez zaten sürekli beraberiz😂) iğne süreçleri, kontroller olacak ilaçlar olacak , bitti sanırken o ilaçlar devam edecek falan hepsine her şeye hazırlıklı olmak ve her ne olursa olsun süreçte kendini akışa bırakmak çok önemli . Abartıyo gibide olmak istemem ama iğnelerle beraber ciddi hormon takviyesi geliyo buda aşırı duygusal oynamalara sebebiyet veriyor ben şahsen opu’dan bir gün önceden başlayarak 3 gün kendimi toplayamadım ama her şey gibi buda geçip gidiyor 💫bugün çok iyiyim topladım her şey geçiyor aşırı konuşmak istiyorum galiba yazıp durdum 😂 sizinle peş peşe ilerleyecek muhtemelen sevindim böyle denk gelmesine iletişimde olalım belki hayırlı haberlerimizde peş peşe olur sağlıkla