Mysmrt Kızlar merhaba tam 32+0 da doktora gideceğim çalışır raporu almak için. Gittiğimde nst muayenesi yaparlar mi bana birkaç postta okudum bu haftalarda nst sancı bakılıyor falan diye. Bir de çatı muayenesi yaparlar mi ya da ne zaman yaparlar
Mysmrt Semilk05 peki yani erken doğum riski falan mi vardı da nst muayenesi yaptılar yoksa normal rutin kontrol için mi
Yenianneeee Bende geçen haftalarda çalışır raporu almaya gittim canım. Doktor 35 de nst dedi ama kişiden kişiye fark edebiliyor. Çatı muayenesi son haftalarda oluyor. Tabi bunlar kişiden kişiye fark gösterebilen detaylar