Merhabalar 20 Ocak itibariyle malum ara tstil başlıyor. Ben de 23 Ocak’ta tam 32 haftalık olacağım. Ben çalışabilir ya da çalışamaz raporunu ara tatil bittikten sonra 34. Hafta mı almam lazım yoksa 32deyken mi?
Zamanlaması öyle bi denk geldi ki kafam almadı 😟