glsh25 ben Nevşehir’de kendi gittiğim hastanede yaptırdım 250 tl kan ve idrar tahlili. 12 saat yemek yemeyip sabah aç gittim, kan alındı. Yemekten 2 saat sonra tekrar kan verdim. Devlet Hastanesi’nde yaptırıp sonuçları doktorunuza götürebilirsiniz tabiki. Açlık tokluk kanını endokrin bölümü istiyor sanırım o konuda tam bilgim yok ama.
Açlık 70 tokluk 100 çıkmış benim.