2022bebeki [silindi] İki regl dönemim geçti öyle transfer oldum. Çift embriyoydu tek yavruş bizmle.kaldi🐣
Paramedik16 [silindi] pko olduğum için iki ay rahim dinlendirme yapıldı çift yumurta ikizlerimle 28 haftalık olduk 🤗
Dorukkusumm [silindi] 2 regli dönemi geçmesi gerekiy or canm 3.reglide baslyorsn tedaviye, tek embriyo koyuldu çok şükür tekte de tuttu..
symabskrt Pcos var iki ay dinlendirme yapıldı 5.denemem tuttu tabi benim iki farklı merkez de oldum hep çift emrbiyo koyuldu bir dış gebelik bir düşük oldu 2 negatif şimdi 14+4 ikizlerimi bekliyoruz 🥰🙏
[silindi] symabskrt ya neler geçirmişsiniz neyse ki sonu güzel olmuş inşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız 😍
Dorukkusumm [silindi] evet canım yumurta toolandıktan sonra 2 adet geçirip 3.adeette tekrar başlanıyor
yanlisanlamaama [silindi] tahlil yapmışlardı sonuca göre başlattılar eğer değerler yüksek çıksaydı biraz daha bekleyecektik
Melekg Hiç dinlenme olmadı toplama yapıldı ertesi gün kaç tane döllendi Die aradılar 3. Gün transfer yapıldı oğlum 3 bucuk yaşında oldu bile
[silindi] Dorukkusumm benim 25 temmuzda yumurta toplandı 29 Temmuzda adet oldum 18 Ağustos da transfer yapıldı
[silindi] yanlisanlamaama aynen banada kan tahlili yapılmıştı rahim kalınlığına bakılmıştı 25 Temmuz yumurta toplama oldu 29 Temmuz adet oldum 18 Ağustos transfer yapıldı