271215irem Merhabalar sevgili anneler ve anne adayları . Malum soğuk havalarda çoğumuz şifayı kaptık . İlaçta kullanamıyoruz . Sizin öksürük için önerdiğiniz doğal bir yöntem var mıdır
HavvaK 271215irem çörekotu yağı içebilirsiniz Ballı ıhlamur çok iyi gelir Cevizin içindeki ciğer şekline benzeyen zarı bir su bardağı suda bi taşım kaynatıp içebilirsiniz Evinizi bolca havalandırın mikroplar çıksın