denizarenmom gittiğim özelde yok şehir hastanesine gönderiyor bizde şehir hastanesine gün aldık ama çok üzücü eşimi almadılar video çekemedim ekran yoktu karşımda zaten drda yasak dedi ultrason verdi çocuğumun ayakları var😂 4 ü kendi druma gidecem bakalım orda renkli görürüm🥰🙏🏻