Arkadaşlar merhaba , 8+3 haftalığız . Dün akşam mutfakta biraz uğraştıktan sonra oturdum ve kalkarken sağ tarafıma ağrı girdi tam kasık bölgesi ve bebeğim de sağ tarafta , bacağımı hareket ettirdikçe hissettim dayanılmaz değildi biraz dinlenince geçti ama bu tarz durumlarda hemen dr a gitmeli mi yoksa olabilecek şeyler mi bunlar . Geçince rahatladım fakat yine de sormak istedim tekrarlarsa ne yapmalı