Sükran hanımdan hariç birde 15 temmuz hastahanesindeki mesut küçükosmanoglu na gidiyorum gerçekten çok iyi doktor her hastasıyla yakından ilgileniyor tek sorun devlet hastahanesi oldugu için kalabalık oluyor önceden randevu alarak bu sorun ortadan kalkıyor