Emine_pektas01 30.gebelik.hastasinda covid oldum çok fazla öksürüğün ve göğüs ağrım vardı o durumdayken bile antibiyotik kullanımı asla önermesi doktorum. Bol bol c vit ılık su içtim birde evde nebul ile hava aldım öyle rahatladım.
Bol soganli sarımsaklı çorbalar içtim
Öksürüğümü bal biraz rahatlatmıştı