Suleyalcn Kızlar 39+2 haftadayız hala gelen giden yok herşeyi yaptım aşırı hareketli bir hamilelik geçirdim hurma yiyorum adaçayı içtim esneme hareketleri yapıyorum tık yok 😂
Tugbaysima Bugün 40 olduk bakalım doktorumuz artık gelsin diyecek mi yoksa içerde kalmasına biraz daha mı izin verilecek 🤭