37+2gunluk hamileyim dün doktor konturolumuz vardı artık zaman yaklastigi için doktorum ada çayı yada Melisa icebilirsin aktardan alıp dedi aktara uğrayıp ada çayı aldım yanlız aktar hamilelikte bunların icilmedigini doktorunuza sordumuzmu faln dedi evet dedim bunlar tuketilmez falan dedi içime korku düştü (doktorum tabiki daha iyi bilir o ayrı)siz içtiniz mi kullanan varmı