Canankyaisk Kızlar dün aile hekimi benden bir kaç tahlil istedi daha önce hastanede yaptırdığım tahlilleri. Bugün sonuçları gördüm ve beta hcg referans dışı gösteriyor, bunun nedeni ne olabilir bilginiz varsa yardım edermisiniz lütfen
cahillesohbetikestim Canankyaisk bir bilgim yok canım ama sağlık ocağının tahlil sonuçlarına pek güvenemiyorum ben nedense 🙄
Tubatgn Canankyaisk Bu haftalarda betanın önemi yok canım kan alınırken ona da bakılmış. Zaten hamile bir bireyde bete hcg referans dışı çıkar.
AyFa1608 Canankyaisk 24 haftada referans dışı olmasaydı sıkıntı aranır kuzum😅 hamile olduğunu gösteriyor panik yapma normal 🥲
Canankyaisk cahillesohbetikestim Ya bende endişelendim biraz yeni bildirdim gebeliğimi daha önce hiç orda tahlil vermemiştim. Teşekkür ederim🌸
Gzdmrt2905 Canankyaisk referans aralığında zaten hamile değilsin yüksekliğinde referansın dışına çıkınca hamile oluyorsun normal değer arasında değilsin yani benim her betam referans dısı 🤣