Biraz detaylı anlatıyım, yatınca sağa yatıyorum ya sağ tarafım yatağa değiyor yani, bebişim başlıyor sağda hareket etmeye, karnımdan hissediyorum hareketini ama elimle hissetmiyorum, yani elimle hissetmem için ben sağa yatınca onunda solda hareket etmesi lazımki elimi koyunca hissediyim :) neyse sola dönüyorum sol tarafım yatağa değiyor, bu defa başlıyor solda hareket etmeye, yine karnımdan hissediyorum elimle hissetmiyorum, elimle hissetmem için elimi sol karnıma koymam lazım o da tersime denk geliyor:) elimle hissetmeyi çok seviyorum ne zaman harekete başlasa elimi karnıma koyuyorum o hareket ettikce ben seviyorum felan ama ilk yatar yatmaz bi hemen ne tarafıma yatarsam o tarafımda hareket ediyor ilk 5 10 dk hissedemiyorum elimle, sonra düzeliyo tabi sizinkilerde böyle mi :) 25.haftamdayım kızımla 🌺🤍