Cok sukur şunu yazmak nasip oldu sırada insallah doğumu yazmak olur kızlar cok sukur 15+2 öğrendim bugün cinsiyeti paşa geliyor sağlığıyla insallahh🤜🏼🤛🏼🥳💜 bekarken hep erkek ısterdım 2. Kız olsun abisi olsun derdim benim abim olmadığı için evlenınce kız olsun ıstemeye basladım ama hıc önemlı değil sağlıklı olsun oğlusumuz gelıyor💜💜