Haticenuuur 3kuzuAnnesiyim yaa hepimiz kız bekliyorduk ama hayırlısı olsun yeterki sağlıklı doğsun canım teşekkürler
Haticenuuur Eveet 16+1de söyledi doktorumuz kız dedi ama kimse inanmıyor hala çünkü tüm belirtiler erkek 😂20 haftalık olmasını bekliyoruz