13 haftalığım şuanda. Dün özeldeki doktorum folik asiti keselim vitamine başlayalım dedi. Devletteki doktorumda 14 haftaya kadar folik asit kullanımına devam edeceğim dedi. Ben folik asiti kesmesem ikisini de kullansam zararı olur mu ki. Sizler nasıl yaptınız