Edafmo Happybabyyy0 benim de aynı testti ve aynı şekilde silik çıkmıştı🤭 bence hamilesiniz😍 ben test böyleyken gidip kan testi vermiştim beta 24 çıkmıştı, eğer sabredebilirseniz birkaç gün bekleyin derim sonra kan testi verirsiniz😍
Happybabyyy0 Çok teşekkür ederim hepinize Allah isteyen herkese versin 2 ay önce kürtaj olmuştum kalbi durduğu için çok korkuyorum bu sefer Allahım sağlıkla gelmesini nasip etsin 🙏🏻🙏🏻🙏🏻
1oguzannesi Happybabyyy0 evet hamilesiniz bu test baya hassas bir test olmasa çıkmaz yani bende aynı böyle silik öğrendim kan verdim beta 10,42 çıktı iki gün sonra 54 e yükseldi. Sizde kan verin gözünüz aydın olsun
Reyyosmom Happybabyyy0 benim testim dahada silikti gören görmekte zorlanıyordu 😅 adet gecikince dahada belirginleşir canım hayırlı uğurlu olsun bu yaptığın test kiti yanıltmıyor pahalı bir test kiti hamilesin🥰
happybsrx Ben de adetimdem önce bu şekilde silik çizgi ile öğrenmiştim. Sizin adınıza çok sevindim sağlıkla gelsin inşallah