Merhabalar . 1 yıldır bebek istiyoruz ama olmadı bundan 1 ay önce hastaneye gittiğimde çikolata kisti olduğunu söyledi doktor mr istedi mr çekildim. E nabız da hemorajik kist yazıyo tahll sonuçlarında endometriozis yazıyo ca değerlerim normal çıktı içim içimi yiyo hiç böyle bi durumla karşılaştınız mı