Nurcangulpideci Bu dönemde bebisini hisseden var mı bende hala bir belirti yok bazen çok korkuyorum iyi mi diye. 3 haftada bir Dr kontrolüm var ama o 3 hafta bana hep bu endiselerle geciyo 😑 ne zaman hissedicem ilk gebeliğim 🥺
Mge-drkk96 Nurcangulpideci Bugün tam 20+0 haftalık olduk daha hissetmedim sağlık ocağında kontrolum vardı ebeye sordum artı minik. minik hissedersin dedi kalp atışını dinletti aynı zaman da
Ae1226 Nurcangulpideci 20+6 olduk biz de daha yeni yeni hareketlenme hissediyorum ama tekme hissetmedim bende
ceylangokce_05 Benim 3.olmasina rağmen 18.haftada pit pit zorla hissettim canım sende hissedersin yakin zaman da inşallah
ceylangokce_05 Nurcangulpideci bugün doktora gittim dedim 18.haftada zor la hissettim bebegi doktor diyor ki ben bile 20.haftada hissetmistim 3.bebegimi sen yine bile erken hissetmissin diyo demekki daha erken hissedilmesi zor