Evet kızlar üç nokta çünkü sonu biraz pozitifli değil🤷🏻♀️ normal mi yapalım sezaryen mi derken gün almıştık doktorumla, ama o zamana kadar da gelirse normale şans vermemi çok istemişti doktorum aslında ben de içten içe. Nasip değilmiş süpriz yapmadı oğluşum 25 aralık saat 9da 39+3 de sezaryen olmuş oldum. İyi ki olmuşum doktorum da dedi kakasını yapmış normal olsaydı sezaryene dönebilirdik diye.Aşırı aşırısı korkuyordum öyle böyle değil, girerken falan zangır zangır titriyordum, damar yolu falan kapanmış ameliyathanede birde tekrar açtılar buz gibi iyice üşüdüm falan. Ama korkanlara şu kadar söliyim kızlar dışardan komik görünüyoruz. Herşey o kadar normalki insanlar şarkı açmış orda, sohbet ediyorlar geyik yapıyorlar, fotografcı orda hazır bekliyor falan çünkü baya sıradan ve gündelik bir durum😁 o spinal iğnesi asla acıtmıyor saçmalamayın görmedim ben gerçi kalınlığını ama acı falan da hissetmedim yani. Biraz geç indi uyuşukluğu, bakın diyorum ayağımı kaldırıyorum. Aa tamam bekleyelim diyorlar halbuki beni kaldırdıklarını o kadar iyi biliyorum ki🙈 çekiştirmeler evet hissediyosun, yani normal doğum da yapsak hissedicez sonuçta korkcak bişi yok ben korkmadıysam kimse korkmamalı o kadar söliyim. Sonrası leylaa. Dedim uyutun aldıysanız bebeği dayanamıcam, önce dedim görmek istemiyorum uyutun, sonra dedim yanağıma koyun içlerinden demişlerdir çattık diye😂 ama Allah var cok sabırlı ve ilgili bir doktorum var. Herşey yolunda gitti şükür geldi ilk yürümeye dedim yandık forumda bi tane yazan yok olumlu bişi. Kalktım allah allah acı yok. Yani diyorum spinalin mi etkisi geçmedi acaba, hemşireler diyor saatler önce geçti. 1,2,3,4,5 kaç kez hatırlamıyorum defalarca yürüdüm. Koridorda odada orda burda. Diğer sezaryenli odaların ağrısı çok oluyordu, ben vakti gelmese ağrı kesici aklıma gelmeyecek o derece. Ki adetlerim o kdar ağrılı geçer ki hep derdim acı eşiğim düşük diye. O bastırma şeysini de ilk odaya çıktığımda yaptılar evet, ama uyusukluk ozaman hafif vardı, azıcık rahatsızlık azıcık acı baska bişi hissetmedim. Genel manada çok mutluydum hamileliğim çok stresli geçmişti çünkü. Ama asıl film yeni başlıyormuş bilememişim. Doğum yaptığımdan beri annemde bende eşimde gram uyumadık, bayılmak üzereyim yorgunluktan. Sütüm toplu iğne ucu kadar geliyor ama meme ucum yumusak ve kücük kavrayamıyor. Kavratıyoruz tam 3 emiyor bırakıyor, çok sinirli direniyorum ama gücüm kalmadı benim de toparlanmaya ihtiyacım var çünkü.. silikon meme ucu aldık ama kaldı hep içinde ya da yanlardan taştı cocugun agzı yerine sacma sapan yerlere gitti. O gün akşam mecbur mama aldık cünkü çiş bile yapmadı tüm gün. Ama doymuyor mudur nedir Allahım özellikle gece kolik gibi sürekli ağlıyor, susturamıyoruz, gazı varsa da çıkmıyor sanırım hepsi… denemediğim yöntem kalmadı, artık ekrana bile bakarken şaşı görüyorum biraz dinlenebilsem belki daha iyi olacak hersey ama tükendim… inşallah toparlarız. Uzun oldu kızlar kusura bakmayın uykusuz ve yorgun cümleleri toplayamamış olabilirim. Sorularınız varsa, muhtemelen geç de olsa cvplarım öpüldünüz hayırlı doğumlar şimdiden