Tgbclk yok kuzum korunuyordum iki düşüğüm var genetik test yaptırdık peşine rahim filmi çekilcektim o yüzden gebelik düşünmedim korundum hep . Ben acaba mı diye test yaptım negatif ama ilaç biteli 10 gün oldu nerdeyse adet desen 7 gün gecikti bana mısın demiyo . İlaç göğüslerde hassasiyet yapıyor saten bunun dışında hiç belirti yok