Merhaba kızlar! dün doktora gittim 18 haftalığım. doktor karnımı yokladı ve çocuğun aşağıda olduğunu ve artık üste yanı yukarıya doğru kalkması gerektiğini söyledi. bana bir korse bandajı reçete etti. Bebeğiniz kaç haftada yukarı göbeye doğru gelmeye başladı? her sabah karnımı hissediyorum, başlangıçta çocuk hep aşağıdaydı ve şimdi bazı sabahlar göbek hizasına kadar çıkıyor.