cansualisa Dicle04 gittim kuzum sancım çıktı yüksek yatış verdi yatmadım sabah 9 da kendi doktoruma gidicem
Asim_Mehmet Mustafayigitvebeytugannesi Bence normal değil, ultrason yanıltıcı olabilir, Ben 34+6da doğum yaptım bebeğim 47cm ’di. Benim boyum da 150, eşim 170.
Mustafayigitvebeytugannesi Asim_Mehmet yukarıda yorumlarımı okursaniz bende aynısını dedim ultrason bazen yaniltabiliyor diye doktorum benim iki gebeliğimde de boyunu hiç söylemedi doğunca öğrendim şimdide söylemiyor ultrason yaniltabiliyor boyunu diyor ama kilosunu söylüyor.
Cherry95 Dicle04 32 de 43 idi canım. Ama eşim, kardeşlerim hep uzundur 1.80 üstü. Irsi oluyor demişti doktor. Zaten gelişimini takip ettiğinde kızım hep uzun boylu çıkıyordu doktor da seni geçer demişti. 1.67 yimde 😂
Dicle04 Cherry95 ailecek maşallahları varmış 😁 bende pazartesi tekrar gireceğim bu sefer doğru ölçmesini isteyeceğim 😬
Cherry95 Dicle04 34. haftadan bildiriyorum bugün kontrol vardı. 46 cm çıktı kızım 🙈 kilo 2450. Ama dediğim gibi uzun boyluluk ırsi
Halimbey Dicle04 bana boyunu söylemiyordu ben de merak etmiyordum zaten 55 cm doğdu erkekti, şimdi kızıma hamileyim yine sormuyorum yine aynı doktor yine doğumda öğrenicez 😅 ultrason çok yanıltıyor