Hanımlar günaydın merhaba 💖 yaklaşık 15 gün önce gebelik şekeri teşhisi aldım. O günden beri diyet yapıyorum. Her şey normal tokluk 95-113 arası çıkıyor genelde. Ama sabah açlık 90-91-93 falan çıkıyor bu normal mi yoksa yüksek mi? Çokta dikkat ediyorum ama burdan baktığım kadarıyla iyi diyen de var yüksek diyen de. Net bilgisi olan biri beni aydınlatabilir mi ?