M11 Kızlar merhaba. Adetim 4 gün gecikti sabah test yaptım ama böyle çıktı sanki 2. Çizgi başlar gibi nokta var ama gerisi yok. Başka test olmadığı için de tekrarlayamadim şimdi işe gitmem lazım çıkışta kan vereceğim ama sabredemedim inşallah test bozuktur. :( https://www.hizliresim.com/
M11 N Caglali normal kaset test olduğu için arkasından ışık tutamıyorum. Hayırlı olsun canım Allah sağlıkla kucağına aldırsin ♥️
M11 canselnzm çizgi yok zaten de tam başlayacak givi kızardı gerisi gelmedi nokta gobo kaldı 2. Çizgi
M11 canselnzm ya çok teşekkür ederim 🌸 insanın tanımadığı birinin senin için bir şey yapmasi çok güzel bir şey umarım tüm güzellikler seninle olur
M11 CeydaST akşam iş çıkışı kan verecegim artık testle uğraşmayayim, cok heyecanlı vücudumu dinledikce de bahane buluyor gibiyim. Sanki midem bulanıyor sanki karnın agriyor diyip duruyorum 😅
Nurranne M11 hayırlısı olsun insallah beta hcg 5ten yukarı cıkarsa gebelik çıkıyor. Geç döllenmeyse düşük olur değilse binlere iki binlere çıkar
M11 Nurranne ya inşallah hayirli ve sağlıklı bir şekilde haberini alırım çok da umutlanamiyorum… Böyle bilmeden durmak daha güzel her geçen gün adet gelmedikce en azından karamsarlıktan cikiyorum