5+4 te kanama ysşadım bi kahverengi bi pembe acile gittik kalp atışları var bebek gözüküyor hormonal olmuştur dedi 3 hafta sonra gel 9. Haftadan sonra düşük ihtimali düşer şuan riskli dönemdesin dedi ve kanamam ⅘ gün sonra kesildi zaten kahverengi ve az geliyordu ama korkuyorum bunu yaşayan varmı birde ev taşıdım biraz iş yaptım sizde bişey olurmu kızlar korkuyorum