Reyo 32haftaligim ayaklarimin altı ve avuç iclerim çok kasiniyor bi donemde vücudum çok kasiniyordu o geçti çok şükür,gece rahat uyumak istiyorum ama malesef kaşıntı çok oluyor önerileriniz nelerdir kızlar 😍
37likanne Reyo valla aynı dert bende de var kaşıntıdan uyuyamıyorum yada uykudan uyanıyorum. Doktora gittim uyuz olmuşsun dedi ilaç tedavisi de olamıyorum haliyle. Ne yapacağımı şaşırdım. Gebelik kolestazı olabilir mi diyorum belirtiler de aynı ama hayır dediler test falan da yapılmadı. Her gün sirke ile yıkanıp duş alıyorum yoksa gece uyumak imkansız hale geldi. İnşallah seninki öyle değildir Rabbim düşmanıma bile vermesin. Tez vakitte şifa bulursun inşallah 😘🤲
2022bebeki Reyo Önerim gebelik kolestazi testi yaptırmanız bunu dışardan bakarak doktorunuz dahi anlamaz karaciğer aclk testleri vermelisiniz. Bunlar temiz çıkarsa ancak gebelik alerjisi denir benimki gibi. Losyon ve alerji ilacı kullaniyorum
Elizo 37likanne sensin uyuz deseydın, neye dayalı bunu söyleyebilir? Başka doktora hastaneye gıdın ve test yaptırın lütfen morelinizıde sakın bozmayın , gebelikte çok tatlı şeker yıyıncede oluyor ,
Reyo 37likanne amiinn ben cildiyeye de gittim uyuzla alakası yok dedi ama bilemiyorum böyle damarlarım sisiyo sanki ellerimi acip kapatirken sizliyor sonra gevsiyo kendi kendine😔😁
Prenses34_annesi 37likanne bu uyuz tüm vücutta oluyor dimi kaşıdıkça yaralar vs oluşuyor gece gündüz farketmeden kasindirip hiç uyutmuyor yani vücutta kendini yara şeklinde gösteriyor dimi
37likanne Reyo sirke mahvediyor dilersen onu deneme ama bir kereliğine yatmadan önce ellerini ve ayaklarını tuzlu ılık suda bi 5 dk beklet belki iyi gelir. Kolestaz için bişey yapılamıyor sanki öyle biliyorum belki bu bi nebze rahatlatır seni. İşe yararsa ne mutlu bana 🥰
37likanne Pinarylmz Prenses34_annesi gündüz normal günlük kaşıntı gibi oluyor gece yatmaya yakın tabiri caizse kuduruyor eller ayaklar yanmaya başlayıp sonra inanılmaz kaşıntı yapıyor uyursan uyandırıyor ve işin kötüsü ilaç vermiyorlar sadece krem veriyorlar onda hamileliğe uygun diye tam etkili olmuyor. Gece uyurken kaşınmaktan sen yara yapıyorsun vücudu uyuz yara yapmıyor
Prenses34_annesi 2022bebeki aynen ben de ona işte çok şaşırdım doktor dedim nasıl acaba dışarıdan bakıp gebelik kolestezi yok dedi çünkü hani bu içten olan bir şey karaciğer enzimlerinden salgılanan bir şey dışarıdan nasıl bakıp da anlıyor diye Bir şaşkına döndüm aslında ama bir şey de demek istemedim 😂 mesela ben de çok kaşınıyorum göbeğim göğüslerim sadece bir de iki kolun ondan sonra şüphelerini test yaptırdım benim testim temiz çıktı mesela dışarıdan bakılarak anlaşılan bir şeyse test yapmazlar da herhalde
2022bebeki Prenses34_annesi Doktor ileri görüşlüymüş haha şaşırdım 🙈 Gebelik kolestazi zaten dışarıdan belirti veren bir durm değil ancak kan alinarak belli oluyor ve çok riskli . Benim doktorumda sanmiyorum ama ihmale gelmez yaptırıp tahlilleri ona gore ilerleyelim dedi dediği gibi de oldu🤣 çok şükür sizinki de temiz çıkmış 🌺
Prenses34_annesi 2022bebeki dediğin gibi hafife alınacak gerçekten bir durum değil hani belki insan olarak biz atlatabiliriz ama içeriğimizdeki küçücük bir bedenin canının tehlikeye atıyoruz biz Ben korkarak gittim test yaptırdım yani sabah akşam dua ettim resmen o teslim temiz çıksın diye Rabbime şükürler olsun ki temiz çıktı ama doktor evet müneccim çıktı 😂
Merhaba3895 Aynısı bana da oluyordu doktor akşamları meyve yemeyi kes dedi bende akşamları şekeri azalttım daha kaşıntı olmadı 😊
Prenses34_annesi 37likanne ya ben şöyle geçen hafta doktora gittim hani normalde gitmeyecektim gebelik kolestesinden şüphelendiğim için gittim test verdim 2 tüp kan aldılar Allah’a şükürler olsun ki testlerimi temiz çıktı ondan sonra şu an göbeğim ve göğüslerim kaşınıyor Bu gayet normal bunu biliyorum ama şu anlık sadece kollarım kaşınıyor Ben bütün vücudun kaşındığını biliyorum zaten o da hani böyle kollarım kaşındığı zaman herhangi bir yara vesaire gibi bir şey olmuyor normal kaşınıyor uyutmayacak şekilde değil ama yani sadece iki kolumda var yani öyle ayağımda vesaire vücudumun herhangi bir yerinde yok Rabbime şükürler olsun 🥰
37likanne Prenses34_annesi kuruluk olabilir o halde nemlendirici kurtarır yada bepanthol. Başka bişey olmasında yeterki havadan kaynaklı kuruluk olsun 🥰