Selimetaskin Kızlar evim sobalı bu gün boyamı yaptırdım ve carşamba günüde emizi temilikciye temizleticem ve biz beşigide oturdugumuz odaya koymak istiyoruz ama kararsızız eşimle çok mu erken koymak için herkes erken koyma daha falan dior bu arada 24hafta 4günlük hamileyim sizin fikirlerinize ihtiyacım var
Tosbik Selimetaskin sen nasil uygun gorüyorsan oyle yap canim ama vaktinde dogurursan daha çoook zamanin var cok erken
Babyborn Selimetaskin bence birazcık erken canım . Bende bebeğimin yatağını mecbur oturma odasına katacam doğuma yakın zamanda
Mvisss9 Oturma odasında beşik olmaz bence yatak odan daha uygun olur misafir falan geldiğinde bebek uyurken sıkıntı yaşarsın
Selimetaskin Mvisss9 yapıcak bişey yok canım mecburen oda da olucak evim sobalı yatak odam büyük ısınması zor bizim burda herkesin oturma odasında oluyor genelde
Mvisss9 Selimetaskin benimde ev klimalı tek oda da klima var ama zaten koyacak yer olmadığı için bi odayı bebek odası için boşalttık ısıtıcı falan alıcaz artık
Selimetaskin Mvisss9 benim evim müsayit odaya da ama şuan gereksiz oda yapsamda bebek yatamıycak sizde yatıramasınz yanınızdan ayıramıycanıza ve ayrı yatamayacak oldu için şuan gereksiz gelio