Fatmarana benimde boğazım çok ağrıyordu viral enfeksiyon denildi önce antibiyotik vermediler keşke daha önce verselerdi kaç gün çektim her gece ateşim 38 38,5 oldu 2 gündür antibiyotik başladık doktorada sordum zaten ilk hamileliğimde de başta antibiyotik kullandım çok şükür bir sıkıntı olmadı bu arada 8 haftadayım