32 haftalık bebegim saat tuttum resmen 2,3 saattir belki de daha fazla ama son 1 saattir daha da arttı hiç durmadan hareket ediyor yani ara ara hareket etse zaten umursamiycam ama aralıksız çok büyük hareketler yapıyor bu doğum belirtisi mi acile gitmeli miyim bilmiyorum hiç durmadan bu kadar edebilir mi bide bugün saat 16 dan beri böyle aslında bugün bi gariplik var hareketlerinde hiç bı şekilde durmuyor