kedivebebekannesi5555 Fahriye1937 Ben hamileyken gitmiştim sonra doğurdum sonrada okulu bitirdim, darısı sizin başınıza 😂
beyazaycicegi Hamileyim, 29 yaşındayım ve 2. üniversitemi okuyorum 🥲 Ama 2 ay sonra dondurmak durumunda kalacağım doğum yurtdışında olacağı için:) Peki ya siz?
Fahriye1937 Benim de kısmetse doğumum nisanda, çocuk yeni doğmuşken nasıl vize ve finallere giricem bilmiyorum, kedivebebekannesi5555 Merveluk hasretlik
Merveluk Hamileyim ve bende 2. Üniversitemi okuyorum örgün doğumdan kaynaklı vizelere giremeyeceğim sadece. 🤦🏾♀️
Merveluk Fahriye1937 Allah kolaylığını verir merak etmeyin yaz okuluna kalırsınız en kötü benim en kötü aklimda o var